Benım su an çocuğum 3 bucuk yaşında sağlık ocağına aşı vurdurmaya gittiğimde bunu ebeyle paylaşmıştım bana demişti derler ki cocuk anneyı tanımaya başladığında anladığında seni annesi olduğunun duracak dökülme öyle derler demişti neyse benim 7 aylıkken düzeldi su an gayet güzel saçlarım var gürdü zaten eski hali kadar olmasa da dökülmem azaldı çok sıkur