Sevgili anneler bebeğim 8 aylık oldu ama ek gıdaya geçtiğimizden beri sürekli kabız. Küçük küçük kakasını yapıyor ve sürekli huzursuz. Artık kayısı zeytinyağ vs fayda etmiyor. Ben nerde hata yapıyorum acaba? Sabah kahvaltısı veriyorum öğlen meyve salatası akşam çorba veriyorum. Doyduğunda bırakıyorum. Bana önleyebileceğiniz bir şey var mi acaba?