NisaEla yaptırdım 2 dozu da oldu bitti. Bir yan etki yok. Ne merak ediyorsanız bana sorabilirsiniz. Aşıyı doktorunuz yazar siz eczaneden alırsınız götürürsünüz doktor yapar. Ağızdan damla yoluyla içiriliyor. 3 ve 5. Ayda yapılandan yaptırdım. Geç olmadan yaptırın sonra buralarda 2 haftadır hastanedeyiz bebeğim mahvoldu serumlar takıldı ishali geçmedi çok kusuyor iştahı yok çok halsiz demeyin Allah muhafaza yaptıran çok daha kolay evinde atlatıyor yaptırmayan hastanelerde kat kat paralar ödeyerek bebeği yıpranarak geçiriyor