ummuhanipekoglu Bir mama toplatılıyormuş anneler bilginiz var mı? içerisinde olmaması gereken aromalar varmış. Virüs varmış diyorlar. Çok asabm bozuldu. Gerçek mi bu durum? bilgisi olan yazsın facebookta bir yazı okudum ama o zaman anlamamıştım.
Deletedmom388 ummuhanipekoglu Mama konusunda pek bilgim yok ama burda yazmışlardı bebivita ama kaşık maması sanırm emin değilim net bilen arkadaşlar vardır
Ayseahmet Bebelac hic bir markette bulamadik saticisi dedi 1 ay oldu daha gondermediler parayi aldilar gelmedi daha dedi
Guldas [bilinmeyen] Bebelac değil hippin bebivita maması toplatılduı. Nerde oturuyorsunuz. Ben heryerde bebelac görüyorum.
yaseminkarakurt [bilinmeyen] Bebelac değil toplanan mama BEBIVITA. Hipp'in maması var ya bimde satılan o işte
Hamzayekta Yuh ya bebeklere kadar indi artık pislik hile yuh artık vallahi daha ne yapabilecekler acaba hileli çok mefak ediyorum.nasıl bi ahlak anlayışı var bu insanların yazık.
LatiLokumum_G Bi kaç gün önce bizde bebelac aldık mamayı kutuya boşaltırken içinde sinek vardı tabi hemen eşimle foto çektik firmayı aradık, arastiricaz paketi sinekle birlikte evinizden aldiricaz dediler öylede oldu bi iki saat içinde kargo geldi aldı yeni paket getirmişler ama içime bir türlü sinmedi ,eledim baktım tekrar öyle birşey olurmu die görmedim.