Kızlar 6. Ay olacak olan aşılarsan karma ve opa varmış hepatit b sağlık bakanlığı tarafından şu an gönderilmemişim Ankara’da yaşayıp böyle bir problemle karşılaşan var mı , sağlık ocağından 2 aşıyı yapalım hepatit b gelince yaparız zaten 1 yaşına kadar aşısı yok diyorlar çok kararsız kaldım