Herkese merhabalar. Bebeğim 53 günlük. İlk ay 2 saatte bir geceleri uyandırdım emzirdim. Birinci ay sonunda kilo alımı iyi olunca artık geceleri kendisinin uyanmasını bekliyordum. 3 saat en fazla uyuyor normalde sonra acıkıyor uyanıyordu. Bu gece 4 buçuk saat uyudu, ben de uyumuşum onunla. Bu kadar süre aç kaldı diye biraz endişelendim. Bu yaştaki bir bebeği 3 saatte bir uyandırmalı mıyım yoksa kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim? Tecrübeli annelerim ne düşünüyorsunuz?