Kesinlikle katılıyorum size kızım 16 aylıktı çok hasta oldu doktora götürdük neden hala emziriyorsun diye kızdı bana hiç bir faydası yok bu ayda sütün çocuğa dedi yemek yemesi lazım dedi bende hemen kestim oh be hayat varmış mis gibi oldu benden biraz da olsa bağımsız kaldı gece uyanması bitti mız mızlığı bitti