Busrabsr siz kaç öğün ve genelde neler yediriyorsunuz ben besleyici çorbalar felan daha çok yaptım içine ekmek doğmadım ondan mı oldu bilmiyorum ki aç kalmasın diye genelde akşam öğütleri o sekildeydi tabi yanında erişte vs yiyor ama artık mesela mantıydi köfteyi daha bütün yesin istiyorum sıkıldım bu durumdan ya yaşına girecek artık,qma genelde iri yiyecekler vermeyi düşünüyorum alışır belki değil mi