Kızlar oğlum 7 ay 19 günlük gündüzleri mama iciremiyorum sadece gece 2 sefer 200 içiyo toplam 400 ml yapiyo o yani gündüzde bi sefer olsun içmesi gerekmez mi gündüz hep ek gıda yiyo hani gelişimi için gündüz de içmesi gerekli mi ilk oğlum emdiği için bilmiyorum mama da nasıl olmalı aydınlatırsanız sevinirim