Bilge_94 4 aylık bebeğim var diyetisyene gidip diyet yapmaya başladım ama birebir uyamıyorum listede 4 ara 3 ana öğün var bunları tam uygulamam için sabah saat 8-9 da kalkmam gerekiyor ama bebeğim uyumadığı için geceleri uykusuz kalınca sabahları 11-12 yi buluyor uyanmam ve programa uyamıyorum bende bozma kararı aldım ne yapacağıma karar veremiyorum zayıflamak istiyorum bi an önce yardım edin fikirlerinizi bekliyorum bu arada hamile 57 kg ile kaldım şu an 70 im 54 e düşmek istiyorum
lavanta35 Bilge_94 aynısını ben de yaşadım diyetisyene de yazıldım olmadı ben de 70 kiloyum 60 olmak istiyorum ama olmuyor ne yapıcam bilmiyorum
Deletedmom_62 Bilge_94 aynı durumdayim. Online diyete başlamak istiyorum ama sabah erken kalkıp kahvaltı yapmam lazim bebeğim gece bazen hiç uyumuyo 5 aylik . Ee ben de haliyle sabah o uyurken uyumak istiyorjm bir de tabi sürekli farklı yemekler yapmam lazım öğlene 2_3 çeşit ayrı akşamı ayrı ve bebeğim bana çok düşkün beni odadan mutfağa göndermiyor onu da yanımda goturemiyorum evim sobali. Daha önce online diyet yapmıştım sürekli bir yemek yapma yemek yeme durumu oluyor ve düzenli spor gerekiyor ben bebeğimle ne bulursam onu yiyorum spor zaten hak getire ama acil de kilo vermem lazım Aşırı aldim doğum kilolarim öylece kaldı
Mlkhrn Bilge_94 şimdi burada tuhaf olan sizin diyet listesindeki saatlere uymaya çalışmanız. Oysa tam tersi olmalı. Diyetisyeniniz saatleri size göre belirlemeli. Yani bir diyetisyen size özel liste hazırlamıyorsa boşuna para vermeyin. Başka bir diyetisyene gidin
Marianne Bilge_94 aralıklı oruç denediniz mi? Ben aralıklı oruçla 16 kg verdim. Bir de kan tahlili yaptırdım, eksik vitamin ve mineraller takviyesi kullandım, metabolizma çalıştırdım. Şimdi hedefim 60 kg olmak.
tugbanne Şuan hepimiz aynı durumdayız maalesef bende online diyetisyene yazıldım vakit bulup kendime yemek yapamıyorum ve öğünler sürekli geç oluyor sanırım bebeklerim büyümesini beklememiz lazım :(
Bilge_94 Mlkhrn haklısınız ama şöyle o da sağlıklı bir beslenme şeklim olmadığı için böyle program yaptı yoksa kahvaltı öğlen 1 de yapıyorum gece 12-1 den öğlen 1 e kadar birşey yemeden durduğum için yaptı bi düzen ama uyamıyorum
Mlkhrn Bilge_94 aralıklı oruç gibi besleniyorsunuz aslında. Buna göre bir liste düzenleyebilirdi size. Ben emzirirken aralıklı oruç uyguladım uyguluyorum. Sütle alakalı bir sorun yaşamadım
Bilge_94 Marianne kendim bir şeyler yaptım omda da sütüm azaldı zaten mama ağırlıklı besleniyor bebeğim doyurucu değil sütüm
Gollik Bilge_94 ben iki öğün 2 ara öğün yapıyorum diyet değil ama dikkat ettiğimde ve bende öğlen kahvaltı yapuyorum ara öğün yaptığım zamanda süt ya0acak şeyler yiyorum meşela kuru incir tarçınlı süt yada kuru dut kaynatio iciyorum bu gibi şeyler
Marianne Bilge_94 liste yok. Akşam 8 den öğlen 12 ye kadar yemek yemedim. Su, çay, kahve içtim şekersiz. Günde 2 öğün yemek yedim. Karbonhidrat 20 gram günlük, yeşillik ve et balık kavrulmamış badem fıstık gibi kuruyemiş yedim.
Deniz_4773 Bilge_94 diyetisyenize söyleyin ona göre liste hazırlasın bence dahada iyi geç yersen geç acikirsin daha az yemiş olursunuz