_YanakReisinAnnesii balkzm şüpheyle kan verdim doktor 10 ve üzeri bi rakam görürsen e nabız da gel dedi benim sonucum 2.30 çıktı sonuç olarak birkaç gün sonra adet oldum hamile değildim yani 😂 hiç olmadı birkaç gün sonra tekrar kan verirsiniz yükselip yükselmedigine bakılır
balkzm Bu değer aslında baktığımızda negatif oluyor ancak kadınlar kulübündeki yorumları okudum hamile kalanlar da olmuş gerçekten acaba olabilir mi?
adaakdu 0-5 arası negatif diye biliyorum ama belki çok yeni de olabilir 2 gün sonra tekrar test yaptığınızda değerin artmış olması lazım
balkzm adaakdu ancak ben adetliyken baş donmesi mide bulantısı yaşadığım için şüpheli diye test verdim, adetliyken hamile kalanlar olmuyormuş,yoğun kanamam bitti hatta bir kaç günde lekelenmelerimin yoğunluğu bittikten sonra kan verdim bu şekilde değer çıktı
balkzm _YanakReisinAnnesii ben adetliyken test verdim ama,yoğun kanamam bittikten sonra verdim,adet bitimine yakın..adet görüp hamile olanlar cokmuş..2.0 değerde olup hamile kalanlar da oluyor muş
balkzm Nilay_80 anladım teşekkür ben hamilelik istiyorum 🤭 hayırlısi ile Rabbim bitanede daha nasip ettsin🤲
balkzm Mehrab6840 0.18 ile 2.0 arasındaki değer nasıl ölçülür daha mı yüksek oluyor yoksa daha mı alçak oluyor?
Mehrab6840 balkzm bende tam bilmiyorum kardeşim galiba benim değerim daha düşük oluyor. Normalde bildiğim kadarı ile 5 üstü hamile olarak bakılıyor ama bazen işte böyle düşük değerlerlede olabiliyor
balkzm Mehrab6840 anladım teşekkür ederim,evet bende bı doktoru dinledim , bı ihtimalde olsa bu şekilde değerleri düşük olanların hamile olasılığı olabiliyor dedi,değerin artıp artmadığina baktırmak lazım, hayırlsi artık.