Kızlar bebeğimde konak oldu badem yağ ile yağlayıp taradım 2 , 3 kere . Çoğu dökülmüştü . Bu sabah uyandığımda alnında yoğun bir şekilde kalınlaşmış. Neyse bilet yapmadım akşam alnından öperken hafifi bir ıslaklık hissettim telefonun ışığını tuttum kenarlarında hafif bir sızıntı gördüm moralim çok bozuldu . Başına gelen var mı ?