asilhan_20 Hayırlı geceler olsun canim anneler 2. Bebegimi dün kucağıma aldım bugün sancim doğum sancısı gobi şiddetli oluyor iceride pis kan birikincede sanci olurmuş pis kan daha kolay nasil atilir bilginiz var mi
benkosarim asilhan_20 ilk 20 gün zor geçebilir Allah kolaylık versin rabbim bosaldikca kan attıkça gecicek inşallah rabbim şifanızı versin iyi beslenin dinlenin