Betkose Merhaba,2 yaşında kızımın gözünde dışa doğru kayma var,8 aylıkken ortaya çıktı ve o zamandan beri gözlük kullanıyor.Son zamanlarda düzelme yerine iyice kaymaya başladı.Bu durumu yaşayıp gözü düzelen yada ameliyatla vs sonuç alabilen var mı acaba??
Kubrasolmmaz Betkose bizimki içe doğru kayma yapmıştı bant verdi ama oğlum onu takmadı telefon veriyordum çok zorda kaldığımda yasaklayınca düzeldi