Hemşiremiz 1 yaş aşısı zamanında emziği bırakmamızı önerdi. İlerde zor olur çünkü artık akıllancak dedi. Bnde 5 gündür vermiyorum emzik. Zaten uyku zamanı veriyordum sadece. Ama kızım bu 5 gündür memeye aşırı düşkün oldu. Gündüz de sürekli meme istio. Gece de uyku uyumuyo resmen. Tam bırakıyorum yatağına, 10 15 dk duruyo hop oturup ağlıo meme diye. Veriom dalıyo, yatağıma bırakıyom yine aynı hemen uyanıp istio. Kaç gündür uyku uyuyamıyorum. Hem de diş çıkaracak köpek dişi ve onun yanındakiler şişmiş hep. Beyazlamış. Patlamıyolar Bi türlü. Ağrı kesici içirip yatırdım dün yine aynı yaptı. Yanıma alıyorum memede uyuyo yanımda. Yoksa uyumuyo da beni de uyutmuyor. Sık sık uyanıyor. Napcam bilmiyorum. Emziği tekrar mı vereyim şaştım kaldım ya.