Merhabalar, kızım 13 aylık. Ve ben hamileliğimdede öncesinde de doğumdan sonra da hep sivilceyle uğraştım. O kadar çok fazla ve canımı yakıyor ki. Dışarı çıkmak istemiyorum . Öncesinde iki kere roaccutane tedavisi kullandım. Tekrarladı. Doğum yapınca geçer dediler yok bitmedi. Şimdi doktorlar tekrar roaccutane diyorlar. Ama emziriyorum. Bittikten sonra yapılacak bir şey yok. Of artık dayanamıyorum kaç yaşına geldim. Kadın doğumcum pikos için tablet var PİKOS diye onu vermişti. Acaba o mu bu kadar sivilce yaptı. Doğumdan 1 yıl sonra söktürücü ile adet oldum. Yoksa olmam yani hala da bir kere olmuştum olmuyorum. Pikos tableti kullanıyorum. Vitaminmiş. Ama acaba o mu sivilce yapıyor bu kadar . Çok üzgünüm. Emzirmeyi bırakıp tedaviye başlasam mı diye bile düşünüyorum. Ama işte onu da yapamıyorum..