Betullyilmaz_ merhaba canım. Benimki de o aylarda o kilodaydı. İlk ek gıdaya geçerken bi ton organiğinden muhallabesine herşeyi denedim hiçbirini yemedi. Sonra farkettim ki ilk olarak bizim yediklerimize yöneliyordu. Ufak ufak az az bi ne yersek ona tattırmaya basladım ilk olarak alışsın diye. 6. Ayda memeyi de tamamen bıraktı zaten. Ek olarak gece kaşık maması almıştım bebelactı sanırım onunla baslamıstım sonra çeşitlendirdim diğer markalarla. Bir biberonun ucunu hafif deldim fazladan, cam rendede armut elma gibi meyvelerin yarısına yakınını rendeliyordum su gibi oluyordu zaten 5 kaşık mama atıp meyve suyuyla beraber 210 ml e kadar dolduruyordum. Akşam uykusundan önce onu veriyordum .Gece beslenmesni 10. Aya kadar kesmedim. Mesela akşam 8 de kaşık maması verdiysem biberonla,gece 12 bucuk 1 gibi 150 ml formül mama veriyordum uykusunda (uyanınca içmiyordu o uyumadan veriyordum). Mesela farkettim ki (deneyerek) pirinç unu irmik içeren muhallebileri yemiyor. Yulaf ezmesi aldım. 2 yemek kaşırıp üstünü geçicek kadar suyla pişirip diğer yandan elma rendesi üzüm pekmezi ceviz karıstırıp veriyordum. Mama sandalyesine koyuyordum mesela ne yemek varsa veriyordum önüne dağıtıp saçıyordu tabi ama mıncıklıyordu haşır neşir oluyordu. Çorbaları daha katı kıvamda yapıyordum. Simdilik aklıma gelen bunlar. Bu arada benimki alerjik bebek değildi suana kadar alerji durumunu hiç yaşamadık. Umarım faydası olur🍀 sevgiler