Berivanberen Kızlar bebişime doğduğu zaman çekim yapamadım. Rahatsızdı zor bi süreç olduğu için şimdi yapmak istiyorum. ANTALYA’da bildiğiniz konseptleri ve çekimi Güzel olan fotoğrafçı var mı?
Atlasinaannesii Berivanberen biz doğum zamanı hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı olan feridenin bebeklerine yaptırmıştık çekimimizi. Hatta bu süreçteki tüm çekimlerimizi o yapmıştı. Güzel kareler çıkmıştı ortaya. İsterseniz instagramdan bakın bi sayfasına
Kizim26 Berivanberen Canım bizde 1 yas çekimimizi Merveartphotograpy a yaptırdık. Sayfasına bakabilirsin. Sakarya bulvarı tarafında. Cok tatlı bir bayan gerçekten 🙂 biz memnun kalmıştık.