Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 10 aylık ama hiç bana düşkün değil sabahtan akşama kadar görmesin beni aramıyor benim babama çok düşkün 1 saat görmesin görünce hemen ona koşuyor almasa kucağına ağlıyor aynı şekilde akşam babası işten gelince de ona da aynı ama bana ben kucağıma almasam hiç umrunda olmuyor alınca da hemen emmek istiyor sadece ben bu duruma çok üzülüyorum ☹️☹️ beni sevmiyor mu ben kötü bir anne miyim diye psikolojim bozuluyor 🥺🥺☹️☹️