Hasrettatmaca Kızlar sorum başlıkta biz 6 aylık olduk ama daha yaptırmadık doktorum 3 aylıkken yaptırın demişti unuttuk galiba memleketlere falan gittiğimiz için 7. Ayda yapılıcak kaçırdığınız için dedi siz ne zaman yaptırdınız yazarmısınız lütfen 🙏
Kuzeymomss Hasrettatmaca Menenjitin belli bir ayı yok diye biliyorum. Bizim doktorumuz ilk dozu 9.ayda uygun gördü
Adaoykum Hasrettatmaca 7.10.15.aylarda bexsero 13.ayda bir doz nimenrix olacak şekilde başladı doktorumuz. İlk dozumuzu olduk şükür.
Birmelekannesii00 Kızım 1 yaşında kızlar sizce yaptırabilir miyim gec mi kaldim yorumda herkes farkli ayları yazmiş.
Ozge_5555 Birmelekannesii00 bana geçende doktor 1 yaşında yaptırsan tek doz yetiyor dedi ama doktorunuza sorun bi ona göre bir yol izleyin
brolarim Birmelekannesii00 ilk oğluma 13 aylıkken ve 2 yaşında yaptırdık şuan 2.oğlum 1 yaşında 1 ay sonra yaptırırız sanırım yine sağlık ocağına sordumda 1 yaş aşısından 1 ay sonra dedi
Asyaveannesi04 Hasrettatmaca kızımın doktoru 3.ayda başladık belli bir takvim belirledi 5 tane 3ünü yaptırdık 2 tane kaldı aşırı artmış durumda menenjit aman ihmal etmeyin
Raniird Bizim doktorumuzda 7. Ayda yaparız öteki türlü sayısı çok oluyor zaten ilk 6 ay devlet aşıları var çok sık demişti. O aralarda rotaları yaptırdık. Ama bilmiyorum bende acaba 1 yaşında mı yaptırsam diye düşünüyorum çok kararsızım bu konuda
2E1M Hasrettatmaca 3. Aydan basliyor bildigim kadariyla. 3 cesidi var zaten. Her biri farkli aylarda baslaniyor yaptirilmaya. Bize doktorumuz 3. Aydan yazdi. 3, 5, 7, 9, 10, 14
MeetJoeBlack Hasrettatmaca menenjit aşısına istediğiniz zama başlayabilirsiniz. Ne kadar erken o kadar erken koruma tabi. 7-9-13. Ayda bexsero, 8-13. Ayda nimenrix yaptırdık biz.
Birmelekannesii00 @Ozge_5555 yakınımın biride bugun konustuk 3 doz 9.ay 12.ay birde 15 mi sonunu hatirlamiyorum da sasirdik vallahi kime inanacagimizi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ozge_5555 Birmelekannesii00 aynen herkes farklı söylüyor ama ne kadar erken yaptirirsan okdar iyiymiş 3 ve 5 te yaptıracağız 2 ve 4 tede rota aşısı yapılacak
BabyBade Hasrettatmaca yaa bilmiyorum yaptırmasam mı acaba bile diylrum yani cok ucuk fiyatlar ve ⅘ kez yapılcak fazla değil mi sizce de ve devletteki asının içinde de bi doz varmıs anlamadım bende cok kararsızım rotayı yaptırdım ama kızım kustu coğunu onun da menenjit de cok pahalı geldi sanki dolandırıcılık bu yani
menek16 BabyBade Nacizane fikrim sonuçları daha agır olabilir tabi karar yine sizin ama eger fiyattan dolayı ise biraz zorlanabilirsiniz ama yaptırın derim evet malesef önemli hastalıklar önemli aşılar ve devletin karşılamaması çok büyük yük ama dedigim gibi Allah korusun sonuclar daha agır can yakıcı oluyor. Bazı doktorlar 1 yasında tek doz şeklinde de yazabiliyor doktorunuzla da görüşün isterseniz