Sünneti olan bebek anneleri bebeğim salı günü sünnet oldu 2 gün sargı ve bardak ile durdu sonrasında krem sürüp bardak koy dedi doktorumuz . Pipisi yapışıkmş üst deriyi fln sıyırdı ameliyat esnasında . Şimdi sabahları antibiyotikli krem sürüp bardak koyuyorm ama bardak illaki ezilip büzülüyor bebeğimde hareketleri eskisi gibi sadece çiş yaparken ağlıyor. Şimdiye kadar gece yanndaydm döndükçe düz yatırdım. Acaba artk kendi yatsa bardak yapışır mı bir zarar gelir mi tecrübeli anneler yardım edin