Kızlar habire cıkolata da aklım kahve de 2 tane Türk tüketiyorum sadece şimdi 2 koca bardakla suyla 2 didoooo gömdüm napcammm ben böyle gözüm kayıyor resmen çok yoruluyorum ondan mı bilmiyorum :( 3 saat boyunca uğraştım oğlumla daha yeni uykuya geçti memeden ayrılmıyor napcammm ben böyle bilmem :( siz ne durumdasınız şu emziğe nasıl alıştırırım