Biz 4 buçuk aylıkken oyurma isteğimiz çoktu azar azar kucakta oturttum. 5 aylıkken destekli oturttum çok uzun süre değil. 6 aylıkken tam oturdu şimdi 7buçuk aylık kalkmak tırmanmak istiyor. Hormonlu bu nesil. Biz annelerimizin dediğine göre o aylarda halen kundaktaymışız. O yüzden çocuğumuza göre hareket etmek lazım