Bizde sabit taşıyla bıraktık gece uykuya emzkle dalıyordu sabır taşını sürdüm hasta olmuş galiba emzik emmeyelim dedim aldı emdi öksürme taklidi yapıyor hasta olmuş dıe o gün hiç silmedim hep elinde emzkle gezdi ama emmedi 1 2 gün göz önünde durdu sabır taşını sürdüm ama emmedi gecede istediğinde hasta olmustuta dedim yattı kabullendi gece uykusu bile düzene girdi sürekli uyanıyordu bide yere VS düşüncede emiyordu fark edemiyoruz her zaman çok hasta olurdu şuan oda duzeldi çok şükür