Mstfcnr Kızlar 13+3 haftalık gebeyim ve alerjik rinitim var burnumdan asla nefes alamıyorum benim gibi olup bi çözüm bulan biri varmı😔
Ysgl26 Mstfcnr bütün hayatım boyunca burnum tıkalı olduğu için hamilelikte pek fark olmadı.. buhar makinesiyle serum fizyolojik yapıyordum çok bunalırsam o rahatlatıyordu. Hamileyken burun spreyi kullanmasanız iyi olur
Mstfcnr Ysgl26 valla açacağını hiç sanmıyorum ilk hamileliğimde hiç bu sorunum kalmamıştı ama bunda çok felaketim
Mstfcnr Zehram20 onun içinde pazatesinı bekliycem randevu aldım şimdi acile gitsem biz bilmeyiz derler Kesin
Oglu_m Bu marketlerde satılan toz nane limon varya yeşil oluyir kaynar suya bol.koyup buharına duruyordum açılıyordu burnum ben hamile iken öle yapiyordum
liyamira Vikis var biliyomusun bilmiyorum canım onu sıcak suyun içine at buharı açacaktır o açmazsa burnunun kenarlarına sür kokusu direk açar çok az ama çok geçmiş olsun
Mstfcnr liyamira yurt dışından bana bu viksin bi burun acıcısı getirmişlerdi burnunuzun içine sokup sadece nefes almanız yeterli onu bulamıyorum onu bi bulsam o da baya rahatlatıyor dediğiniz gibi
Oglu_m Mstfcnr bana faydası olmuştu kimyasal kullanmaktan iyidir birde tuzlu su yapıp çekin burnunuza bogazinizada tuzlu gargara yapın ben öle atlatiyordum gribi sarımsak yiyin eğer mideni rahatsız değilse