Aybars-mom160821 Hapsirip duruyor bebeğim 18aylik olcaz gözlerinde baygın ve bugün aşırı huysuzdu öksürükte var ara ara iburamin zero veriyim mi kızlar sizce artık şaştım hastlaiklarindan nacagmi dün calol verdim fayda etmedi
Helpmee Aybars-mom160821 ben grip olacağını anladığım an mutlaka veriyorum Çocuğumun huyunu aldım artık en baştan ağır olmasını engelliyorm çok antibiyotik almaya gerek kalmıyor Siz bilirsiniz çocuğunuzu tanıyorsunuz
Aybars-mom160821 Helpmee verdim iyileşti yok doktora gittinmi yok verme vermeyip ne yapcaksak iyi geldi ya bende başlamadan atlattı gibi şükür
Helpmee Aybars-mom160821 bencede yani yazık çocuğa ilaç ve aşı karşıtlarını anlamıyorum Biz bile içiyoruz mecbur onlar küçücük vücuduyla nasıl çeksin Benm oğlum şuan diş çıkartıyor azı dişleri gör halimizi veriyorm mutlaka calpol Doktorumda dedi ağrısı ağlaması fazla olursa ver diye