dunyaylabenimaramda Alkış yap deyince yapmaz çok alakasız bi zamanda yapar, bay bayı canı isterse bi bakarız yapar canı istemezse yüzümüze öyle bakar 😀 15 aylık bu arada. Söylediği kelimeleride öyle.. canı isterse söylüyor
Ysgl26 dunyaylabenimaramda daha 7 aylık ama doğduğu gün kirpi saçından belliydi inadı. Doktor bile dedi kız bu ne böyle kirpi kafa allah kolaylık versin diyeç hakikaten öyle. Katır inadı var bebede
oglumubeklerken dunyaylabenimaramda birsey yapiyor mesela bunu hemen çekmeliyim diyorum hadi bi daha yap yüzünü böyle fotoğraf çekiyim diyorum telefon elimde ya asla yapmaz aslaaa 13 Ay 7 günlük 😅😅
dunyaylabenimaramda oglumubeklerken alkış diyorum yapmıyor, sonra arkamı bi dönüyorum başka bir gün alkış yapıyor beni de tedirgin ettiğiyle koyuyor bu çılgın 😀
oglumubeklerken dunyaylabenimaramda bazen sesleniyorum, göktuuuğğ tık yok, göktuuuuğğ tık yok, e göktuuuuğğğ diyorum en sonunda bakıyor o zaman, ama suratında öyle haylaz bi gülüş oluyor ki o sırada sanki şey diyor gibi sen seslen ben istemedikçe bakmam 😅😅😅