asude456 Kızlar bebeğim mama tabağını masadan atıyor , ama tabaksız direk mama sandalyesine bırakınca yiyor , tabaktan yesin istiyorum mama sandalyesi plastik olduğu için ama tabakla koyunca yemiyor direk atıyor oioi vakumlu tabak kullanıyorum
Dolores asude456 benimki de atıyor. Vakumuna rağmen çıkarıyor. Yapacak bir şey yok 😀 ben sandalyenin altına örtü seriyorum artık
Ucansupurge asude456 Zamanla alışır canım benim kızımda yapıyordu şimdi şimdi doyunca kaldırıp köşeye koyuyor