Merhabalar, oğlum 8 buçuk aylık. Ek gıdaya ilk geçtiği zamanlarda gayet güzel su içmeye başlamıştı ama ne zaman ki dişleri çıkmaya başladı su içmeyi resmen bıraktı, ayına uygun suluk aldım başlığı ısırıyor ama suyu içmiyor, zar zor birkaç kaşık içiriyorum. Vücudu susuz kalacak diye korkuyorum ama allahtan hala emiyor yoksa iyice sıvısız kalırdı.