Nursyma Hanımlar merhaba 15. Aylık ikiz bebeklerimi cuma günü menenjit bexero 3. Doz aşılarını yaptırdık çok şükür ateş çok olmadı ama gece aniden ağlayarak uyanmalar uzun süre uyanık kalmalar falan aşı yan etkisi mi acaba bu durumu yaşayan var mı?