Gizemerdogan Merhaba hanımlar bebeğim 1 yaş 10 aylık şuan 7 haftalık hamileyim eşim istemiyor aldıralım diyor. Size olsanız ne yapardınız?
aylinpala Gizemerdogan bence kocanızı aldırın. Korunsaymış o zaman, Allahın verdiği can o yazık günah
Eliflina05 Gizemerdogan ay canim yapmayin nolur okdar istemiosaniz kararliysanjz saglam korunun yani cok dikkat edin bu sizin hataniz neden bedelini gunhasizlar oduyor cok gunah gercekten esinizi dinlemeyin belki sizin icin cok daha hayrli bi evlat olucak iyiki diceksiniz kiyamyin rabbimin verdigi cana 😔
lceLady Gizemerdogan korunmanıza ragmen gebe kaldıysanız bakacak gücünüz yoksa bişey diyemem ama onun harici aldirmayin derim
35lavanta Gizemerdogan Maddi ve manevi olarak yetemeyecekseniz 2 çocuğunuzada eşit bir şekilde hakkı olanları veremeyeceseeniz aldırın ama yok biz hallederiz bunu başarırız diyorsanız takide doğurun
vizviz8ari Bebeğin daha çok küçük 2. Bir bebeğe gerek yok bence şuan maddi olarak da hazır değilmişsiniz zaten ben olsaydım aldırırdım şahsen hem sorunlu doğuyorlarmış doğurup acı çektirmeye hiç gerek yok bence