Gelecegimsin ben iki kızımı da de 4 aylıken ayırdım. Ama ben sürekli gidip geldim. Özellikle büyükse 2 sene gece uyumadım ama çocuk içşn daha iyi oluyor. Uyku tulumu alın. Üzerini açıp üşürse zaten bir şekilde uyanıyor. Birde bilemiyorum annelik içgüdüsü, mesela ben uyutken bir anda uyanıyorum ve 2 dk sonra kızım odaya geliyor. Ya da küçük ağlıyor fln. Bir şekilde hissediliyor. Kamera kullanabilirsiniz bir süre, zTen derin dalamıyorsunuz alışana kadar o zmn hemen uyanırsınız. Ama oda ayırırken kararlı olun. Benim büyük kızım odasında uyurdu, yanımıza da gelmez ama uyanınca beni çağırırdı sonra da uyurdu. Ama bir süredir gece yanımıza gelmeye başladı be mesela yatağına geri götürürsem tekrar uyanıp yine geliyor:/ şu an 4 yaşında . Bir yerde ipin ucı kaçınca toparlamak zor oluyor.