Merhaba kızım 9 bucuk aylik yaklaşık 1 aydır özellikle kadınlar sevmek istediğinde yabancilayip ağlayıp boynuma sarılıyor. Başlarda nirmal diyordum ama sevmeyenlere gördüğü anda ağlıyor. Mesela arkadaşım geldi daha kızıma bakmadan kizim gördüğü an çok ağlayıp korktu ve çoğu kişiye böyle yapiyir. Hatta daha önce aglamadığı kişilere de ağlıyor. Bu normal mi yolsa bebehim bir şeyden mo korktu bilmiyorum. Geçenlerde anlamadığı arkadaşıma ağlıyordu bugünde mesela aglamadi. Ağladım mi kucagimdan inmiyor kişinin yüzüne bakıp iyice sarılıyor bana ve kucagimdan indiremiyorum yaşayan varmi geçici mi korktu mu bilmiyorum