Sed yardımıni başvurdum başvurunuz değerlendirmeye alındı yazıyor sonra beni aradılar evrak istediler ordaki bayan yatarsa ziraate yatcak dedi ama hala aynisi yazıyor burda biri eve geliyorlar demişti ne eve gelen var ne bişey bir hafta oldu değerlendirme aşamasında diyor hala sizce cikmismidir bilgisi olan yazabilirmi süreç nasıl oluyod