reyhanrdm Arkadaşlar mehaba, Bebeklerinizi ilk ne zaman oto koltuğuna oturttunuz ? Benim bebeğim 5 ay 7 günlük. Doktor oto koltuğuna geçebilirsiniz dedi. Bir de hangi markayı oneriyorsunuz ? Rahatlık açısından ?
AnnaKarenina_ reyhanrdm bir yaşına kadar puseti kullandım bende ikinci el isofixli yatan poziyonu olandan alacağım uyurken yatması rahat olsun diye
Beraninannesii reyhanrdm 5 aylıkken kullanmaya başladık . Babydoor Airfox 360 aldık 3 kademe yatış pozisyonu var 360 derece dönüyor . Şuan 8 aylık hala yüzü arkaya bakar şekilde kullanıyoruz . Darbe emici özellikli boy uzadıkça baş kısmı yükseliyor yine aynı şekilde kemerlerde uzuyor . Gayet güzel çok memnunuz .
DorugunAnnesiaa reyhanrdm uni baby 0-36 kg oto koltuğu kullanıyoruz çok memnunuz çok para vermeye gerek yok sonuçta sürekli binmiyolar arabaya biz 1600 km yol gittik oto koltuğu ile bebeğim çok rahat uyudu rahat yani yumuşak pedleri zaten