1kizannesi S-i-m-a-y petek zaten kapalı odasını kapatıyorum havasını kuruttuğu için uyku tulumu giydiği için üşümüyor diğer odalar yandığı için evdeki sıcaklık yetiyor
covirgin S-i-m-a-y oğlum bizimle beraber yatak odasında yatıyor peteği tamamen kapattım ben böyle daha iyi uyuduğumuzu düşünüyorum