1bebe1ana Formül mamayls besleniyor evladım kabızlık yapıyor kakasını yapsa bile gunde 1 kez cok sancılı aglayarak yapıyor o da mama içme esnasinda önerebileceginiz neler var acaba nasıl rahatlatabilirim
Linaamom 1bebe1ana hipp organik Cambiyotik kabızlığı aldı bizim ☺️bi deneyin hemen sonuç veriyor hangi mamayı kullanıyorsunuz bu arada sma mı
sarmaliklahana 1bebe1ana sma optipro kullandım hiç yasamadık 7 ay. Aynı zamanda emziriyordum. Emzirmiyorsan Comfort
zeynep8esila 1bebe1ana benim de bebeğim aynı şekildeydi, doktor önerisi ile mama içine belirlenen ölçekte nurse harveys colex vererek bu süreci atlattım. Çok iyi geldi tavsiye ederim 😌
sarmaliklahana 1bebe1ana ozman sma Comfort dene canım küçük paketlerden al gidişatına göre büyük pakete gecersin. Ben teneke kutudan kullanıyordum. 800 gr olandan alıyordum günde 4-5 kere içiyordu sma optipro ayrıca emiyordu
Kader66 1bebe1ana bebelac kullanıyodum aşırı kabız oldu ıkındı yapamadı kilosu iyiydi ama sma kullandım gayet iyi geldi hergün yapabiliyor rahatça ıkınmadan
kasimonbes 1bebe1ana bir cok mama degistirmis biri olarak yine hippe dondum. En iyisi o en kolay sindirilebilen mama zaten bebis doymuyor gibi hareketler yapar. Ben 3. Kez hippe dondum artik degistirmem 🌺
kasimonbes 1bebe1ana aynen canim hipp ile basla ama memnun kalirsan sma gecersin. Simdi sma iyi gelmez bi daha mama masrafi yapma. Tavsiyem 😊