Herkese merhaba anneler
Oğlum 26 aylık oldu bugün. İlk dişini 13 aylıkken çıkardı 23 aya kadar her ay 1 dişi çıkardı. 23 aydan sonra durdu yani şuan sadece 10 tane dişi var 3 aydır gelen giden bişey yok. Ne şişlik kızarıklık hiç bişey yok. Endişelenme miyim sizce? Doktora götürsem mi kafam çok karıştı. Benim oğlum gibi olan var mı aranız da?