Yigitin_annesi06 Merhaba anneler 2 bucuk aylık oglumun küçük dilinde beyazlık var agladıgı zaman farkettım doktora dedım bişey yapışmıştır dedı. 1 hafta oldu hala gecmedı. Boyle bır durum yasayan oldumu??