Esraaa55 canım bizde geçen çok talihsiz bi olay yaşadık bebeğim 14.5 aylık. Sabah uyandım salona eşimin yanına götürdüm. Bende lavaboya girdim 15 sn falan geçti, bebeğim koltuğun arka kısmında tepe üstü parkeye düşmüş.. Allahım tuvalettim 14 sn oldu içeri gireli gümbür gümbür ses geldi hemen bağırdım eşimeee çoçuk mu düştüüü diye Allahım dünyam karardım odaya nasıl koştuğumu bilmiyorum, alın bölgesi ve gözü şişti. Rabbim korudu ya koltugun sırt bölümü aralık boşlul var cam tarafı var ordada araya düştü çoçuk… off offf offf içim acıyor haleb