meva_kus Kdrblkc ben de ilk beş gün emziremedim sonrasında aventin silikon göğüs ucunu aldım hala onunla emziriyorum çok guzel tuttu.
Bihter Kdrblkc valla fikrim olsa kendim yapardım. Aynı senin gibi yaptım aç kalmasın diye. 3 günlükten beri sağıyorum 5 ay oldu. Ben herşeyi denedim ten tene temas duşta emzirme. Bazı çocuk kabul etmiyor
Kdrblkc [silindi] aldım biberonu ilk kabul etti şimdi onu da istemiyor galiba kızım kendini yormak istemiyor 😢
altinmom Canım benim bebeğin hayırlı uğurlu olsun.Öncelikle emzirmek için meme ucunun çok belirgin olmasına gerek yok çünkü bebeğimiz sadece meme ucumuzu emzirmemiz çok yanlış bebeğimize kahverengi yerin olabildiğince çoğunu vermeye çalışıyoruz.Baktın memeni yine de almıyor mu, el ile sağım yap.Kaşık ile ver Oioi bambu saplı 2li kaşık önerimdir.Düz olması bebeğin emmesini kolaylaştırıyor.Kaşıkla ağzına dökme kaşığı uzat o diliyle emsin.Makine ile sağım memelerde tazyik sorunu oluşturur tazyikli memeden de bebek ememez.Eğer el ile sağımı beceremezsen tek meme sağ.Sağdığın zaman 10 cc gibi rakamlar çıkabilir . Korkma üzülme.Çünkü memelerin bebek emmesine göre çalışıyor.Makine sağımına alışkın değil.Sağım ile hiçbir zaman gerçek rakamı göremezsin.Tek memeyi 7 gün boyunca günde 8-10 kere yani 3 saatte bir gece gündüz sağarsan sütünü arttırırsın.Kolay gelsin ...
Kdrblkc altinmom merhaba öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için, şuan 30cc sen daha fazla içiyor hatta bazen 1 saat geçmeden tekrardan istiyor normal mi
altinmom Ayrıca yanlış EDS sistemi de meme reddine sebep olur.Biberonu siz tepede tutarsanız hortumdan akış kolaylaşır.eds sayesinde hızlı akan süte alışan bebek edsyi bıraktığınızda hızlı süt akışı olmazsa yine emmek istemez.
altinmom Kdrblkc Tabiki normal.Ama sen emzir bol bol sonra mama ver . 24 saatte toplam kaç cc veriyorsan 3 gün 30 cc azaltıp ver sonraki 3 gün bi 30 daha azalt
Kdrblkc altinmom mama vermiyorum göğüsümü tutmadığı için sağıp veriyorum 2 saatte bir 60 bazen 50 Cc içiyor