nazli-06 çok şükür sağlıksız değil gayet dinç kızım kilo olarak doktorumuz 1 kilo eksiğimiz var dedi normalde 9.5 kilo olması gerekiyor doğum kilosunu baz alarak söyledi yani ama kızım son 4 ayda hem diş hem hastalık derken zaten iştah olarak gitti yeni yeni toparlandı çok şükür