kasimonbes 1prenses1prens_ 2.5 ayligiz hala oyle. İkinma kaslari gelisiyormus doktor söyledi. 4. Aydan itibaren gecer dedi umarim gecer 🤲
glsmatlls 1prenses1prens_ erkek mi ?? Biz de 56 günlüğüz ağlamıyor ama epeyce zorlanarak gaz çıkararak yapıyor kakasını
Merve_ada71 1prenses1prens_ bizim de öyleydi kaka gaz yaparken çok ikinir ağlardı 3 aylarda geçmişti bu durum
1prenses1prens_ Merve_ada71 kakaniz nasıldı peki bir de mama ve meme ile besleniyor mamasını değiştirdim sma comfort aldık gazını çok güzel çıkarıyor ama kaka yaparken ağlamaya başladı ağlayarak yapıyor
1prenses1prens_ kasimonbes bizim de öyle sulu biraz sarı renk ama yapışkan değil yani mukus değil sanırım
Mugekatlasb Bizde 57 günlüğüz. Kaka yaparken ağlıyor gazını çıkarmakta zorlanıyor. Altını açarken ağlıyor bu aralar herseye ağlıyor. Bende meme mama gidiyorum bebelac gold kullanıyoruz anlayamadığım bir şekilde gaz sancısı ve gürültülü kaka problemi var