CananAtilla ben genel anestezi oldum, hiçbir şey görmedim, ya ben napayım o zaman 😄 çok yeni annesiniz daha, lohusalık zorlu bir süreçtir, geçtiği zaman insan diyor ki ne kadar saçma şeyler düşünmüşüm. Yani bu düşünceniz geçici, kendinizi yıpratmayın, bebeğinize odaklanıp keyfini çıkarmaya çalışın. Bu arada Allah analı babalı büyütsün, hayırlı olsun taze anne 😊