Uykusuzanne Oğlum da doğduğundan beri bu sıkıntı var pazartesi sünnet ettircez bu problemi yaşayan anneler var mi
AHFKASAP Uykusuzanne Evet benim oğlumda da vardı. Hatta sünnetten bir gün önce artık hiç çişini yapamamıştı. 10 günlükken sünnet oldu. Çok şükür sünnetten sonra hiç bir problem kalmadı. 😊
Ogulveannesi Uykusuzanne bizde de vardı o sorun doktor her altını açtığında pipisinin ucunu açın dedi sürekli yaptık beyaz bir akıntı çıkıyordu hep şimdi geçti.yoksa sünnet olmak zorunda olur demişti ama açıldı şimdi geçti😊
Miniminianne Uykusuzanne evet hipospadiasla beraber ucunda yapışıklık vardı bir krem vermişti onu sürüyorduk her seferinde sünnet en kesin çözüm
Uykusuzanne deletedmom173 AHFKASAP peki kızlar sürekli ağlama nöbetleri oluyor muydu benim ki bugün çok huzursuz ona bağlamalı miyim