FkryElisa ben de öyle yapmıştım. Emiyor zaten diye mamayı cok azaltmıştım 6.ayda. Sadece gece yatarken veriyordum bir de sabaha karşı uyandığında. Doktora bi gittik çocuk bir ayda 100gr almış. Henüz emekleme falan da yok yani hareketsiz bir bebekti. Zaten bezlerini de 4-5 saatte bir değiştiriyordum ama hic dolu dolu cisli bez almıyordum. Kakasını her gün yapmıyordu. Gündüz uykuya dalarken ağlıyordu, uykuyu sevmiyor eziyet ediyor diyordum meger çocuğum tok değilmiş. 100gr aldığına göre aç kalmamış dedi doktor ama ben tok olduğunu da düşünmüyorum. Resmen çocuğuma eziyet etmişim, aklıma geldikçe kızıyorum kendime. Şimdi mesela yaklaşık 10 aylık. Kahvaltısını yaptıktan iki saat sonra uykuya geçerken 120cc gibi mama içer. Gece yatarken ve sabaha karşı uyandığında yine mama. Gün içinde de eger az yediyse bir kez daha mama veriyorum. Çocuğum hepsini içiyor ve bezleri 2-3 saatte bir dopdolu alıyorum, günde 1-2 kez kaka yapiyor. Çocuğun ihtiyacı buymuş demek ki. Ben bilememişim iste tecrübesizlik. Cok detaylı yazdım ama yardımcı olabileyim diye. Bence doymadığını düşünüyorsan vardır bir bildiğin anneler hissediyor. Ben de hep mama mi yapsam dediğimde cevremdekiler daha ne yiyecek, onun midesi ne kadar ki falan derdi. Keşke dinlemeseydim. Sen mama verme konusunda elini korkak alıştırma bence canım. Zaten artık yenidoğan degil, doyduğunda icmek istemez. Öğünlerden sonra mizmizlandiginda mama yapıp ver. Kaç cc içtiğini zamanla oturtuyorsun zaten. Ben bazen az yaptım, biter bitmez ağladı bir daha yaptım. Bazen cok yaptım bitirmeden uyudu. Oyle öyle cc ölçekleri oturdu artık.