İyi akşamlar sevgili anneler,
Bebegimin altını sık sık ve sürekli degiştiririm şu an 1.5 yaşındalar ve hiç pişik sorunu yaşamamıştım ta ki 1 ay öncesine kadar. 1 aydır her kaka yaptığında pişik oluyor ve kaka sayısı günde 7 - 8 e çıktı. Sabah bakıyorum pişik yok kaka yapıyor hemen pişik oluyor. Sık sık alt degiştiriyorum. Kakalı ve idrarla bekletmiyorum. Altınıda havalandırıyorum ama neden böyle oluyor anlamadım. Bu problemi yaşayanlar var mı?