Kızlar e buçuk yaşında oğlum var gerçekten artık sabrım kalmadı çok vuruyor 8 aylık ta bebeğim var kızımı yere bırakamıyorum. Emeklemesine musade etmiyor örümceğin içine koyuyorum bırakmıyor oturtup oynuyorum elinden alıyor hiç bir iş yapamaz oldum kıskanıyor diye yapıyor evet ama çok bunaldım evde yanında asla tartışma kavga olmaz vurmam dövmem bazen sadece ses tonum yükseliyor oda sabrım tastiginda çok yorucu kızım çok hareketli zatenno öyle yaptıkça sürekli kucağıma ka mak ıstiyor konuşuyoruz olmuyor uyutamiyorum bile başını bekliyor ona da üzülüyorum ama ne yapacağımı bilemiyorum artık