dogum yapalı 12 gün oluyor kanamam erken kesildi ara sıra kan geliyor genellikle kahverengi akıntı geliyor ve bir kaç gündür cok agır kokuyor kendimden tiksinmeye basladım normal dogum yaptım acaba bu koku ve akıntı seklinde olması normal mi yoksa enfeksiyon mu kaptı dikişlerim eşim dogum yaptığım gün randevumu iptal etmediği için doktora randevu bulamıyorum randevu alana kadar napabilirim dikişlerimde yanma hissi ve agır koku hissediyorum lütfen yardımcı olun