M_e_k ay bebek huzursuzluk çıkaracak diye hiç korkma valla . Belki hiç sıkıntı olmaz velev ki oldu dert etme insanlar da anlayışsız değil ya geldilerse bebek durmuyorsa kalkarlar bı süre sonra . Sen bı yere gidince de durmuyor diye kalkarsın . Bu yüzden kendini hiç stres etme . Benim kızım da hep dizimde uyuyor diye öyle cekiniyordum bı yere gitmeye . Saldım kendimi uyumasa bile çok huzursuz olmuyor evdeki gibi çünkü hareket hoşuna gidiyor. Huzursuz olunca da müsade isteyip kalkıyoruz hemen . Ya da orda herkesin içinde sallarken uyuyor , evde çıt sesine uyanan çocuk 😂 Bebek böyle yani yapacak bı şey yok. 🤷🏻♀️